FKOGK
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Forum Komunitas Online Gunungkidul
 
IndeksJual BeliPortal FKOGKPencarianPendaftaranLogin


 

 Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)

Go down 
+51
didi ch
mas roso
kfeihong
nippon
zen
rizky
abrata
Asmaraningtyas
mas_yanto
taufik andianto
trimopakesa
bagoes
agil
yusuf
Nduk Mushee
Budi utomo
Agus susanto1999
republik alam ghaib
martinus
telopendem
rmlodang
Hendrix
kliwon semin
syamsuri
Den Ayu
edybawas
gaplex
ASDD
Prof.
yossi rizal
sunarto
kendra
Kartiyo
gavha99
Ngabehi_km
ndaru_nhk
sug3st
Aris_nogosari
madi
Wonosingo Ngali Kidul
iwans
xender zone
akhmad subekti
badai-laut-selatan
daRinto
adjie
__BlacKy__
caliber
Mase_
gimbik
redbiem
55 posters
Pilih halaman : 1, 2, 3, 4, 5  Next
PengirimMessage
redbiem
Koordinator
redbiem


Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeWed Mar 05, 2008 9:42 pm

ada yg mau tukar informasi tentang pusaka2 ato koleksi benda2 benda antik??

Mohon petunjuk... Amiiiin Amiiiin Amiiiin
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeThu Mar 06, 2008 6:21 pm

redbiem wrote:
ada yg mau tukar informasi tentang pusaka2 ato koleksi benda2 benda antik??

Mohon petunjuk... Amiiiin Amiiiin Amiiiin
gada wesi kuning
itu adalah senjata milik kepala sekolah SMPku yang dulu suka untuk menakut2i anak2 waktu kami bolos sekolah
masih ada ga ya? ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
redbiem
Koordinator
redbiem


Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeFri Mar 07, 2008 11:40 am

wahhhh, nek tak terawang seko kene jenengan kiy due pusaka lho mas Imbi.. pusaka kui nemplok nek boyok sampeyan pas nduwur bokong... Kui pusaka warisane Prabu Brawijaya IV, ampuh tenan lho kui mas... coba to di prisani... ajib ajib ajib ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 08, 2008 2:34 am

redbiem wrote:
wahhhh, nek tak terawang seko kene jenengan kiy due pusaka lho mas Imbi.. pusaka kui nemplok nek boyok sampeyan pas nduwur bokong... Kui pusaka warisane Prabu Brawijaya IV, ampuh tenan lho kui mas... coba to di prisani... ajib ajib ajib ngakakk ngakakk
weh kowe kieh
ojo diomongke yen kelemahane uwong
mosok mbok omongke toh?
mgko ndak gampang dikalahke nuh :scratch: :scratch: :scratch:
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Mase_
Camat
Mase_


Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 08, 2008 5:06 am

redbiem wrote:
wahhhh, nek tak terawang seko kene jenengan kiy due pusaka lho mas Imbi.. pusaka kui nemplok nek boyok sampeyan pas nduwur bokong... Kui pusaka warisane Prabu Brawijaya IV, ampuh tenan lho kui mas... coba to di prisani... ajib ajib ajib ngakakk ngakakk

ngakak ngakak Iki serius po guyonn..... ;) ;)

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
redbiem
Koordinator
redbiem


Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 10, 2008 4:26 am

Sultan_ wrote:


ngakak ngakak Iki serius po guyonn..... ;) ;)

Rodo serius boss.. soale mas Imbi jkan masih berdarah biru.. ajib ajib
Kembali Ke Atas Go down
caliber
Koordinator
caliber


Reputation : 4
Join date : 10.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 10, 2008 11:59 am

aku duwe pedang, dibilang ampuh sih lumayan..
udah ngalah2in santet yang masukin paku, beling atau apalah ke perut orang.. ini lebih
nak nusuk lorone iso ngasi 9 sasi...

sek tak tiliki sek sedelok
hmmm.. mak Bagoos
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 10, 2008 9:37 pm

caliber wrote:
aku duwe pedang, dibilang ampuh sih lumayan..
udah ngalah2in santet yang masukin paku, beling atau apalah ke perut orang.. ini lebih
nak nusuk lorone iso ngasi 9 sasi...

sek tak tiliki sek sedelok
hmmm.. mak Bagoos
nek pedange ra penting mas
seng penting wes akeh korbane kui lagi maknyosssss
piss bro
mas redbiem kui
ahline lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
Mase_
Camat
Mase_


Lokasi : di atas Gentheng
Reputation : 45
Join date : 28.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 10, 2008 11:37 pm

caliber wrote:
aku duwe pedang, dibilang ampuh sih lumayan..
udah ngalah2in santet yang masukin paku, beling atau apalah ke perut orang.. ini lebih
nak nusuk lorone iso ngasi 9 sasi...

sek tak tiliki sek sedelok
hmmm.. mak Bagoos


Kok asumsiku laen yagh... ;) ;) kok sampe larane 9 sasi 10 hari barang kih...

gak boleh wah pedang tongkat kih mesthi.... Very Happy

_________________
===========================================
Nothing special
Kembali Ke Atas Go down
http://www.wonosari.com
__BlacKy__
Donatur
__BlacKy__


Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 12:28 pm

;) nek masalh pusaka enek bos gawe dewe no kajar
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
__BlacKy__


Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeWed Mar 12, 2008 12:28 pm

redbiem wrote:
Sultan_ wrote:


ngakak ngakak Iki serius po guyonn..... ;) ;)

Rodo serius boss.. soale mas Imbi jkan masih berdarah biru.. ajib ajib
darah biru ki po ra bangsa kodok yo ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeThu Mar 13, 2008 12:51 am

__BlacKy__ wrote:
;) nek masalh pusaka enek bos gawe dewe no kajar
nang kajar kirak gawe arit ro gathul pachul lan sak pitunggalane
kui ampuh banget sekali bacok angel marine masalahe tetanus bos lol! lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeThu Mar 13, 2008 12:53 am

__BlacKy__ wrote:
redbiem wrote:
Sultan_ wrote:


ngakak ngakak Iki serius po guyonn..... ;) ;)

Rodo serius boss.. soale mas Imbi jkan masih berdarah biru.. ajib ajib
darah biru ki po ra bangsa kodok yo ngakak ngakak
heh nak kodok sak ngertiku berdarah ijo jew bos
yen biru ki sebangsa paus bongkok
hiu martil lan sak pitunggalane lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
adjie
Koordinator
adjie


Lokasi : Jakarta
Reputation : 0
Join date : 29.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 15, 2008 10:54 pm

__BlacKy__ wrote:
;) nek masalh pusaka enek bos gawe dewe no kajar

hahahhaa
kajar
gaweni arit, gatul, pacul, pedang, samurai, golok
tapi pesen sik
nek ndadak paling onone arit mbi gathul
Kembali Ke Atas Go down
http://kerajinanbatualam.blogspot.com/
redbiem
Koordinator
redbiem


Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 10:33 pm

caliber wrote:
aku duwe pedang, dibilang ampuh sih lumayan..
udah ngalah2in santet yang masukin paku, beling atau apalah ke perut orang.. ini lebih
nak nusuk lorone iso ngasi 9 sasi...

sek tak tiliki sek sedelok
hmmm.. mak Bagoos

Waaaahhh nek mung cilik kurang ampuh mas.. mung keri nek nggo nusuk... tur jenenge udu pedang, nek neng nggonku jenenge cuthik.. ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk
Kembali Ke Atas Go down
adjie
Koordinator
adjie


Lokasi : Jakarta
Reputation : 0
Join date : 29.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 10:38 pm

redbiem wrote:
caliber wrote:
aku duwe pedang, dibilang ampuh sih lumayan..
udah ngalah2in santet yang masukin paku, beling atau apalah ke perut orang.. ini lebih
nak nusuk lorone iso ngasi 9 sasi...

sek tak tiliki sek sedelok
hmmm.. mak Bagoos

Waaaahhh nek mung cilik kurang ampuh mas.. mung keri nek nggo nusuk... tur jenenge udu pedang, nek neng nggonku jenenge cuthik.. ngakakk ngakakk ngakakk ngakakk


nek gonaku dudu cuthik mas tapi sodo utowo biting
ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
http://kerajinanbatualam.blogspot.com/
caliber
Koordinator
caliber


Reputation : 4
Join date : 10.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeTue Mar 18, 2008 11:10 am

waaaa... :cyclops:
Kembali Ke Atas Go down
redbiem
Koordinator
redbiem


Lokasi : dunia maya
Reputation : 2
Join date : 03.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 1:23 am

caliber wrote:
waaaa... :cyclops:


Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Charac13
Kembali Ke Atas Go down
__BlacKy__
Donatur
__BlacKy__


Lokasi : Djodja___
Reputation : 14
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 1:37 am

ngakak ngakak lol! lol!
Kembali Ke Atas Go down
gimbik
Pengawas
gimbik


Lokasi : Nori One
Reputation : 6
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 3:42 am

siul siul siul
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/imbik
adjie
Koordinator
adjie


Lokasi : Jakarta
Reputation : 0
Join date : 29.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 6:12 pm

lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!

ono sing duwe godo wesi kuning ra yo?
nek ono sing duwe
ono sing rep didual ga?
nek ono aku gelem nuku
lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!
Kembali Ke Atas Go down
http://kerajinanbatualam.blogspot.com/
daRinto
Donatur
daRinto


Lokasi : Jakarta
Reputation : 1
Join date : 08.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 9:00 pm

Sim salabim jopa japu nambani ..........ora mari malah nesu byah.. byah
:farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
Kembali Ke Atas Go down
adjie
Koordinator
adjie


Lokasi : Jakarta
Reputation : 0
Join date : 29.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeMon Mar 24, 2008 7:57 pm

daRinto wrote:
Sim salabim jopa japu nambani ..........ora mari malah nesu byah.. byah
:farao: :farao: :farao: :farao: :farao:

wah jian
malah sulapan neng kene ki
aku ojo disulap yo kang
Kembali Ke Atas Go down
http://kerajinanbatualam.blogspot.com/
badai-laut-selatan
KorLap
badai-laut-selatan


Lokasi : LORING ANGGA
Reputation : 0
Join date : 22.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeThu Mar 27, 2008 12:34 am

hmmmm ra ono sing serius nang post kene
Kembali Ke Atas Go down
http://badailautselatan.multiply.com
akhmad subekti
Koordinator
akhmad subekti


Lokasi : wonosari
Reputation : 3
Join date : 30.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeTue Apr 01, 2008 8:09 pm

__BlacKy__ wrote:
;) nek masalh pusaka enek bos gawe dewe no kajar

waduuuuuuh bener kui arit yo...
Kembali Ke Atas Go down
http://wasiat.multiply.com
akhmad subekti
Koordinator
akhmad subekti


Lokasi : wonosari
Reputation : 3
Join date : 30.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeTue Apr 01, 2008 8:14 pm

badai-laut-selatan wrote:
hmmmm ra ono sing serius nang post kene

serius bapaku punya keris namanya kyai slamet wujudnya tanpa lekuk atau luk dan khasiatnya adalah untuk keselamatan jiwa yang punya dan keluarganay untuk saat ini yang secara nyata dapat di lihat adalah untuk ngobati orang yang di sengat kolojengking, klabang dan di gigit ular tu terbukti dapat sembuh

tapi saya ngak percaya waktu di sengak kolo jengking ngak sembuh juga apa karena ngak percaya dan menganggap bahwa keris itu hanya sebuah besi dan tidak ada apa apanya???? :shock: :shock:
Kembali Ke Atas Go down
http://wasiat.multiply.com
xender zone
KorLap
xender zone


Lokasi : Yogyakarta
Reputation : 3
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeFri Apr 04, 2008 3:12 am

redbiem wrote:
caliber wrote:
waaaa... :cyclops:


Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Charac13

wahahhahahahahah........ ngakak ngakak
ono meneh kiyyyyy!!!!!!! ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
xender zone
KorLap
xender zone


Lokasi : Yogyakarta
Reputation : 3
Join date : 04.03.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeFri Apr 04, 2008 3:16 am

akhmad subekti wrote:
badai-laut-selatan wrote:
hmmmm ra ono sing serius nang post kene

serius bapaku punya keris namanya kyai slamet wujudnya tanpa lekuk atau luk dan khasiatnya adalah untuk keselamatan jiwa yang punya dan keluarganay untuk saat ini yang secara nyata dapat di lihat adalah untuk ngobati orang yang di sengat kolojengking, klabang dan di gigit ular tu terbukti dapat sembuh

tapi saya ngak percaya waktu di sengak kolo jengking ngak sembuh juga apa karena ngak percaya dan menganggap bahwa keris itu hanya sebuah besi dan tidak ada apa apanya???? :shock: :shock:

wah keris apik kw mas,simbahku juga punya keris kaya gtu tapi gak tau namanya.? Very Happy ajib kadang hal ky gitu memang ga bisa kita tangkap dngan akal sehat
tapi ya kenyataan nya percaya gak percaya.! ajib
Kembali Ke Atas Go down
iwans
Camat
iwans


Lokasi : semin
Reputation : 96
Join date : 29.02.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeThu May 15, 2008 8:01 pm

ngakakk ibuku jaman iseh nom ketemu wong mbaten terus di kandani macem2 malah akhire wong mbanten iku ngeki keris , nganti saiki kerise ra urus aku dewe yo ra ngerti keris ampuh opo ora, tp yen ibuku turu neng sor keris kui selalu ngimpi jelek frustasi frustasi frustasi
Kembali Ke Atas Go down
http://lwans.wordpress.com/
Wonosingo Ngali Kidul
Pengawas
Wonosingo Ngali Kidul


Lokasi : Gunungkidul
Reputation : 20
Join date : 06.05.08

Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitimeFri May 30, 2008 5:31 pm

adjie wrote:
lol! lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!

ono sing duwe godo wesi kuning ra yo?
nek ono sing duwe
ono sing rep didual ga?
nek ono aku gelem nuku
lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!

Sing Duwe Minak Jinggo mas....cobo takok ae sikkk.... ngakak ngakak ngakak
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/mahesatunggalika
Sponsored content





Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Empty
PostSubyek: Re: Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)   Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :) Icon_minitime

Kembali Ke Atas Go down
 
Ada yg punya barang2 pusaka antik seperti keris, tombak, pedang, jenglot pun boleh :)
Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 5Pilih halaman : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Ingin Punya Anu Seperti Unta
» KERIS JAWA
» RAMALAN (BOLEH PERCAYA BOLEH TIDAK)
» Apa yanG kmU Tau teNtaNG JenglOT...???
» BARANG2 MURAH

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FKOGK :: LOUNGE 'N CHIT-CHAT :: Kebatinan, Misteri dan Ghaib-
Navigasi: